Reklamace

Snažíme se Vám nabízet kvalitní výrobky. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze.

Jak postupovat při reklamaci

Reklamace poštou

Výrobek můžete poslat přímo do servisu, kde rádi vaši reklamaci vyřídíme.

1.

Výrobek do servisu zasílejte vyčištěný.

2.

Vyplňte Průvodní dopis
Kontaktní údaje, informace o výrobku, popis závady. Průvodní dopis vytiskněte a přibalte do balíku.

3.

Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě.
Přibalte vytištěný Průvodní dopis a doklad o koupi výrobku!

4.

Výrobek pošlete na adresu servisu:
BLAKAR trading s.r.o.
Azalková 1272
252 42 Horní Jirčany

Reklamace na prodejně

S reklamací výrobku vám rádi pomůžeme na prodejně. Pro vyřízení reklamace budete potřebovat doklad o koupi výrobku (fakturu).

1.

Před návštěvou servisu výrobek vyčistěte!

2.

Přineste, prosím, výrobek na adresu servisu s dokladem o koupi výrobku. Doporučujeme vyplnit Průvodní dopis.
Kontaktní údaje, informace o výrobku, popis závady.

3.

Adresu servisu:
BLAKAR trading s.r.o.
Azalková 1272
252 42 Horní Jirčany